
IMA – Voblere de Înaltă Performanță pentru Pescuitul la Răpitori
IMA este un...
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii
Lei – Lei
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii
IMA este un...
IMA este un brand japonez renumit pentru producția de voblere premium, proiectate pentru a oferi precizie, acțiune realistă și eficiență maximă în pescuitul la răpitori. Cu un design inovator și tehnologii avansate, voblerele IMA sunt preferate de pescarii care caută năluci performante pentru șalău, biban, știucă și seabass.
IMA este un brand de încredere pentru pescarii care își doresc voblere inovatoare, realiste și eficiente, proiectate pentru a îmbunătăți șansele de captură și pentru a face fiecare partidă de pescuit mai productivă.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.